Shopping, från helgen och idag

Idag när jag gick från utbildningen så var jag in en sväng på Bokia.. tyckte det var dags för lite nya skrivböcker.

Dom hade fått in massa svampbobgrejer så det vart 2 svampbobskrivblock (15:-/29:-), ett svampbob suddgummi (15:-) och en skrivbok som jag älskar (har en redan i blått) (50:-)


Hjärtat och jag var in till Valbo igår. jag köpte den här tröjan (249:-) från gina tricot. och en blå väska från cubus (REA,49:-)


Och Älsklingen skämmde bort mig, så glad :) klart jag gillar att bli lite bortskämd.. vem gör inte det?
och när jag får min lön den här månaden (längtar, längtar) så ska jag skämma bort min älskling tills varenda krona är spenderad :D

Det här fick jag iaf: 2 t-shirtar från h&m (99:-/styck), mysbyxor från gina tricot (249:-), Byxdress/heldräkt från Cubus (299:-) samt 2 armband från cubus (10:-/styck)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0