ser ut som jag inte gjort annat än att shoppa - men det är inte sant

har inte lagt upp shoppingen jag gjort på ett tag. så nu kommer jag att visa massor av shopping från 3 olika tillfällen..

1. Paketet från H&M jag fick hem igår
2. Paket från H&M jag fick hem för ett tag sedan
3. Min valboshopping när jag köpte massa underkläder (underkläderna visar jag inte)


Shopping 1
* mysskor 179:-, leggins med skinndetaljer 99:-, Jeans 399:-, puderosa linne 49:-, marinblåa leggins 79:-



Shopping 2
* Klänningar/tunikor i puderrosa och naturvit 149:-/styck, svarta legging 79:-, svarta tränings tights 299:-, puderrosa väska 149:-, gammelrosa cardigan 49:-, 2 baggy-tjocktröjor/tunikor beige/randig och grå 149?:-/styck, svarta leggins 19:-, marinblåa strumpbyxor 70:- samt röda strumpbyxor 40:-


Shopping 3
* väska på REA 49:- samt en stickad kort tjocktröja 199:-


Höstshopping kan tilläggas att det här var. Då blir det ofta lite mer än vanligt. Och lite varmare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0