Min helg

I fredags var det lite fest. ingen utgång och ingen fylla. bara ett par glas åkte ner. mesta dels för tt jag skulle upp tidigt på lördagen.
För i lördags så åkte jag nämligen till Hallstahammar och hälsade på min syster som har flyttt till hus med sin kille.
Shit vilket hus !! det hade ju hur många rum som helst ! jag vill ha !! :)


syster Paulina och jag

På natten mot söndag/söndagmorgon så körde jag och Älsklingen hans storebror till Arland. så det vart en sen natt för oss. Söndagen gick mest åt till att försöka vila ut.. vet inte om det gick speciellt bra.. men här sitter jag nu och är vaken och lever.
Superduper nöjd med min tatuering !!! vill bara att den sak läka nu !


Kommentarer
Postat av: emma

Älskar er mest av allt! <3

2010-08-26 @ 09:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0