färdig jobbat

Nu är jag äntligen klar ! nu förtjänar jag att vara ledig ett tag :D fast jag vet att det första jag kommer att göra imorgon är att söka jobb..
Nu är det bara invänta löningen så att jag kan skämma bort min älskling ordentligt :)

Inatt så jobbade jag tillsammans med min kollega Johan, vi gick tillsammans vilket innebar att vi gick 2 distrikt. både stan och norrsätra. men det gick bra. skönt att gå tillsammans med någon sista natten. har ju även haft tur några andra nätter och fått sällskap.
som älsklingen, han följde med mig en natt när jag hade jätteont i ryggen :)
Alex följde med mig en natt eftersom hon är en nattuggla.
och jennie förljde med mig så att vi kunna göra våran lilla dokumentärfilmning som vi har gjort, mer om det sen någongång ;P hahaha

Och nu är jag klar och jag är så glad !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0