en liten lista i mängden

Du heter: Sofia

Smeknamn: Fia

Låt som när du är ledsen sörjer till: Outlandish - feels like saving the world, apollo drive - papercut

Beroende av: Facebook och socker

Vad tror folk om dig? Att jag är en bitchig typ och väldigt självsäker

Stämmer det? Verkligen inte, inget utav det

Vad får du oftast komplimanger för? Min rumpa, mina ögon, mitt sätt att vara och min mun och att det är någonting "speciellt" med mig

Hur imponerar man på dig? Genom att lyssna och ta reda på vem jag är och får mig att må bra utifrån det

Brukar du skratta för dig själv? Ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: okej

Var bor du? sandviken

Trivs du där? NEJ

Hur svarar du i mobilen? hallå

Vem ringde du senast? Mamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det är hemligt måste jag då säga

Antal timmar sömn inatt: kanske 7 ??

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: Alltid

Hur känner du dig nu: vilsen, sårad, och rädd

Vanligaste färg på dina kläder: Marina färger

Vad tycker du om fötter: Jag hatar allas fötter, även mina egna.. men dom "smyckar" jag med snygga skor

Vad saknar du: Min underbara pojkvän, och mina underbara systrar

Hade du en bra kväll igår: Nej verkligen inte. men mina vänner gjorde vad dom kunde

Favorit dryck på morgonen: Proviva

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23-01

Är du blyg? Ja, men jag har börjat ta för mig lite mera nuförtiden

Sysslar du med någon idrott: ja, brottning. Även tränare i klubben

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Absolut, jag upplever den

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex vad gäller oralt, vaginalt ja hela biten ;)

Är du nöjd med ditt liv: Vissa bitar, men mitt pussel har en hel den försvunna och trasiga bitar

Är du bortskämd: Till och från :)

Vad gör du i morgon: Inga planer

Vad är det värsta du vet? Att vara helt maktlös

Har du bra vänner och äkta vänskap? Absolut!

Vad är det finaste du fått? Kärlek

En speciell dag du minns: 26 juli 2006- min pojkvän sa jag älskar dej för första gången

Du samlar på: Minnen

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Där ligger problemet, när jag mår dåligt över något håller jag det oftast för mig själv

När grät du senast: Idag, panik..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa bil till pojkvännen, bil till mig, fixa körkort, ta med älsklingen på en semester och lägga resten på boende

Vill du gifta dig: Ja, fast utan ringar..

Vill du ha barn: Ja !!!!

Är du musikalisk? Ja... fast jag kan varken sjunga eller spela något instrument.. men musikalisk är så mycket mera

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten, fast en varm sommardag... Fanta

Bor dina föräldrar tillsammans: nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Nej, för i helvete. Det är ju skitäckligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0