wasacupen

I helgen så var jag iväg till mora på brottartävling.
Kännde mig som en fjäder i min vikt,8 kg mindre än motståndarna. Jag tycker att det är dåligt angegemang för tjejbrottning. det finns ju folk i alla vikter. men ändå så kommer det aldrig någon och vikter slås ihop.. som nu. Men nej det blev ihopslagning med min vikt och vikten över. Skärpning till alla brottarklubbar därute !!!, håll koll på vart det är tävlingar !

Det gick iaf sådär bra. fick stryk av min kära vän Annelie, och vann en enkel match mot hennes klubbkompis.

Annelie i blått - jag i rött - Annelie vann







Jag i Blått - motståndaren i rött - jag vann

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. roligt med tävling igen, men vad är det för bjässar du går match mot, dom kan ju inte väga som dig, slogs vikter ihop eller....

2010-04-13 @ 16:54:55
Postat av: Annelie

Ja, vikterna slogs ihop, fia vägde 8 kg mindre än mig. Och 6 kg mindre mot hon i rött.

2010-04-14 @ 08:04:06
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0