Spåkulan säger: Du är seg på morgonen och alldeles för pigg på kvällen och natten. Försök rätta till din dygnsrytm så att du får någonting gjort. Du kan om du vill.


Har kommit hem från utbildningen för ett tag sedan. vi har pratat företagsekonomi, och räknat en jäkla massa matte. Gick förvånansvärt bra.
träffade alex på lunchen så vi lunchade hon och jag, inte för att jag var speciellt hungrig utan mer av den enkla anledning att jag älskar att trycka i mig olika saker att äta. mums.

tror föresten att jag stötte på en av årets första flugor när jag cyklade hem, kände något flyga mellan läpparna på mig. inge vidare mysigt menmen.. om en timme blir det att dra iväg till träningen.. tror nog bara att jag ska vara med på fotbollen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0