Spåkulan säger: Du är inte så trött som du tror, bara uttråkad. Det kommer snart att hända roliga saker så ta och gaska upp dig. Varför inte skaffa en fräck hatt till våren? Det skulle överraska många.


Lite shopping vart det igår, köpte ett par shorts för 49:- en plånbok för 30:- och tre linnen för 29.5:- srtyck.. och det var inte ens nedsatt pris.. det fanns inte i min storlek. men det blev sjukt bra ändå :)



ett an linnerna var i storlek 34 (2 storlekar mindre än vad jag har) men det sitter som ett vanligt linne. och inte som ett oversize som det egentligen ska. Men jag gillar det. den är svart med en glass på.

dom andra två är i 42 ( 2 storlekar större än vad jag har) ett är vitt med en jordgubbe på, och det andra är grått med en melonslicé på. I love them !

Jag handlade även en påskpresent till hjärtat mitt. han fick en tröja, och ett par underbara kalsonger.

Kommentarer
Postat av: Helene Victoria<3

Heihei:) Jeg så bikinien som du hadde laget og syns den var så fin at jeg ga deg 5 stjerner:) Lurte bare på om du ville gi 5 tilbake på min?

http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=OKg0HlHs2RpSSHUpsuijAKRf#bikiniGallery



Setter stor stor pris på det :)

2010-04-04 @ 15:52:33
URL: http://helenelicious.blogg.no
Postat av: tommy

hej Fia brukar din pojkvän knulla dig?

2010-04-05 @ 02:04:39
Postat av: sara

värsta kapet.. skit snygga linnen jue pullan! ;)

2010-04-07 @ 17:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0