Majblomman, en viktig del

Vet inte vart jag ska börja skriva..för det har ju gått ett tag.
men jag kan börja med att säga att jag har ny mobil. och jag älskar den !!!


hur underbar är den inte ?

Ocj självklart är jag så duktig att jag har köpt majblomma, två stycken tillochmed.

majblomman är något jag tycker att alla borde stödja

Jag kanske tycker "fel"..? men är det inte viktigare att se till så att barnen här hemma i Sverige har det bra innan vi skickar iväg pengar till svältande länder? Bara jag som tycker att det är viktigare med dom i våran omgivning. Att barnen här i sverige ska ha dom förutsättningar att växa upp som normen här?? Vad anser du??

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag håller helt med dig, förstår inte varför vi ska skänka pengar till en massa länder när vi har barn i Sverige som skulle behöva all den hjälpen.

2010-04-18 @ 08:29:05
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0