Tänker på varma stränder

Nu är det måndag igen. Starten på en ny vecka.
Ska bli härligt att kunna börja brottas igen. Jag hoppas bara på att Kim är sugen att haka på. sen även fast min ringorm är borta så har jag ju mens, och en otrolig mensvärk.. vilket gör att det egentligen inte är någon idé alls för mig att träna på ett par dagar.

Men om det inte blir någon brottning så blir det iaf badhuset hoppas jag på :)
Något som jag hoppas ännu mera på är att charlotte ska komma hem, jag saknar henne och vill träffa henne så gärna ! Men jag hoppas också på att hon har blivit frisk.

Igår var det farsdag, vi åkte förbi min pappa en sväng, sen åkte vi till daniels pappa på fika. Det var en mysig kväll. Men jag var så otroligt seg att jag knappt kunde hålla ögonen öppna.

jag saknar att vara blond. kanske ska bli det igen ? eller jag vet inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0