tadaaa!

Shit vad jag märker att jag är dålig på att uppdatera.
men iaf..
det som tar upp det mesta av min tid just nu är ett spel.

fjantigt men sant.. det styr mitt liv just nu känns det som.
jag är på level 22 vilket är grymt jobbat av mig ;) hahahahaha

men idag har jag ju även hämtat ut paket.. från tradera,asos och h&m.

Världens snyggaste oandvända byxor från tradera kanske ! hell yeah !

Svampbob halsband,svampbobpenna från tradera.
Underkläder,armband,hotpant,thissa och armband från asos (+ presenter,inte med på bild)
Skor från h&m ( + presenter, inte med på bild )

Känndes skönt ! Älskar att öppna paket. Jag menar..
vilken tjej gör inte det ;)

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman. snygga brallor. hahahaha, ja dom var söta det måste jag erkänna, men jag skulle inte gå ut offentligt med dom.....sköt om dig och ha det så bra, vi hörs och syns puss och kram älskar dig hejdå.

2009-11-14 @ 10:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0