Spinning ?

simmningen gick bara bra och vi sprattlade där i vattnet i 30 min.
när vi skulle gå därifrån träffade jag min idrottslärare från gymnasiet så vi pratade lite. jag får komma på gratis spinningpass med honom när gymnasieeleverna har idrott. Låter toppen tycker jag ! så på måndag tänkte jag och madde dra dit och ta ett spinningpass med eleverna , toppen !

nu har jag precis kommit hem från madde, jag har varit hemma hos henne och fikat lite, det var jag, madde och Linda.
innan det så var jag med madde till systembolaget. hennes premiär där. Det tyckte hon va skoj.

nu är det snart brottarträning. från och med idag är ju jag tränare på tisdagar för tjejer som vill träna. dock så är det bara jag, jennie, linda och kanske kim som kommer idag. men det bli kanon ändå !

Kommentarer
Postat av: Annelie

det är riktigt roligt att träna tjejer, jag gör det här i Mora, det var segt i början, men nu är det typ tio tjejer som jag tränar och jag hoppas det blir fler. :) Nästa vecka flyttar vi, så när kommer ni och hälsar på :D

2009-11-24 @ 19:04:37
URL: http://rosenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0