Att börja från början

Nu har jag varit på träningen.
Det blev jag, Jennie och Linda på träningen. Visade lite grepp som jag sedan lät dom göra.. Tanken ? att dem ska komma ihåg något av greppen. Och just det greppet ska bli deras favort kanske ? ;)
Jag tyckte att det var sjukt kul på våran träning, och jag är otroligt taggad på fortsättningen.
Hoppas bara att dom också är det ? Va säger du Linda ?? jag vet ju att du läser min blogg ;)

Dom var iaf jätteduktiga båda två för att aldrig tidigare brottats. Träningen idag var ju mest för att dom skulle få känna och prova på. Min tanke är att det kanske är bäst så innan dom lär sig brottas "på riktigt".

Hoppas att det kommer fler som vill träna med oss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0