tisdag

kan ju börja med att igår var inte mycket till träning på brottningen. vi sparkade lite boll. fanns inget annat att göra. vi var helt enlekt för få. och alldeles för stor storlkesskillnad.. så man kom hem tidigt.

Igår så kom charlotte förbi, vi sjöng singstar. det var roligt som vanligt:) så fick jag en julklapp och hon fick en av mig.
Ni ska få se vad jag fick sen. ! helt underbart fin och varm, härlig och gosig mörk marinblå sjal, och ett spel som även hon har som vi har haft sjukt roliga stunder med hahahaha ! så himla underbar present ! Och jag kan ju även säga att sjalen har hon stickat alldeles själv, och den är PERFEKT!!

Idag..
så tänkte jag ta mej till Rusta och dollars och "små shoppa" med alex, blir väll kanske lite gotta till julen för min del kan jag tänka mig. Men vi får först och främst hoppas på att mina pengar har kommit idag så att det går.

Hoppas även att jag träffar Ana idag så att hon kan få sin present.

och kanske en film med Charlotte ? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0