Time run fast when I have a good time

Nu är helgen över, vilket jag önskar att den inte var..
I torsdags (ja jag räknar torsdag till helg) så kom daniel hem. men inte så länge för han skulle iväg på julbord och öldrickande med jobbet. Så jag spenderade kvällen med Linda. Jag hade det trevligt. Förutom att daniel inte hade någon mobil så jag hade ingen aning om hur sent han faktist skulle komma. men huvudsaken är väll att han hade en trevlig stund, eller hur då ?
Fredagen gick ut på att ha en hemma dag, låta daniels bakisrus gå över av sig själv. På kvällen taggade jag och sara upp varandra att tokrösta på idol eftersom våran favorit hängde löst !
I Lördags då var jag iväg och klippte mig, och kom hem med massa rosetter till mitt nyklippta hår. Sen vart det filmtittade och min lillebror kom och hälsade på.
Söndagen var dagen vi fixade saker, som lyset i köket,handlade, diskade, lagade mat.  och vktigast. tände andra ljuset i staken.. 


Här är mina nya hårsaker, några av dem köpte jag i Linköping.. resten i lördags

Mycket mysigare nu när jag har frukt på brickan. myyysssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0