hemma

Sitter här och har redan börjat sakna Linköping. Åhh vad jag vill bo där !


Lite av julklapparna som jag köpt.

världens sötaste Pelle

Emma hade redan hunnit ladda upp med lite julklappar under granen

jag med sötaste pelle

Vi ligger och vilar oss efter mat och paketinslagning

Här insåg vi hur lik vi faktist är varandra, samma uttryck med munnen, näsan, rynkorna i pannan, ögonen (förutom färgen, jag har gröna emma har blå) "strecken" från ögonvrån upp till ögonbrynen.. ja likheterna är många mellan min syster och mig

Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan, gumman.ja linköping är en underbar stad,nu är det min tur att åka ner. puss och kram älskar dig. :)

2009-12-04 @ 03:56:47
Postat av: emma

ja fasen var lika vi ser ut på det kortet :) nån dag syster,nån dag, så ska du se att ni bor här, jag önskar mig den ibland när jag blåser en lös ögonfrans så det borde ju slå in nån gång haha! Snart kommer mamsen. ses i jul sötaste <3

2009-12-04 @ 09:01:30
URL: http://hedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0