Helgen

Min helg har varit lugn och ganska bra.
Har träffat både Charlotte och Alex. Riktigt underbart fina vänner.

Jag träffade Charlotte i fredags, vi gick till affären och handlade lite fika. sen satt vi oss hemma hos mig och tittade på en film, step up 2 the streets.. en gammal favorit ;D



Och i Lördags så kom Alex förbi hit för att byta julklapp med mig, och JA vi öppnade Julklapparna :)

"Greetings from Africa" haha

Jag fick ett par jättesöta fina varma tofflor av henne. Har dom på mig nu ;) tack hjärtat !

Och min svampgalna vän fick ett svamphalsband med bling-bling

Nu är vi glada ! :D

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hehe fin bild på oss två..:P hehe.. de va gott med fika och mysit och se på film. :D måste vi göra fler gånger... Ha en bra dag så ses vi i morron :)

2009-12-21 @ 16:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0