23 dec



såhär dagen innan julafton så har man varit hem till Lisbeth, mina yngre syskons mamma.dem har precis flyttat till hus så det var roligt att titta in och se det. Väldigt fint hus. Invertes iaf. Vart kär i flera saker i huset.gav henne även en chokladask som en liten julklapp.

Sen vart det att åka till mamma. Där bjöds det på julfika.
det var riktigt mysigt. Och jag och mamma drack lite mandarin glögg, dock tycker jag att det är godare med alkoholfri glögg men det var mysigt.

Imorgon är det julafton och då ska alla vara glada, tralalalala.
kommer säkert att ligga sömnlös inatt medans daniel sover. jag är fortfarande som ett litet barn när det gäller julafton.. Har funderat på om kanske tomten finns ändå hihi


Kanske blir att titta på lite svampbob ikväll för min del ??
jag har ju julspecialdvd:n, låter som en bra idè för min del :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0